Jumaat, 23 November 2007

MyMode Dan Apa Keistimewaannya !!

SalamX..!!

MyMode?!! Penah dengar ke tak?!! Nie le satu-satunya bisnes “tempelan”, bisnes yang entah tetiba penuhkan akaun maybank aku dengan duit. Aku sebenarnya pun tak sangka boleh simpan dalam RM 5 ribu dalam tempoh 7 bulan secara bersantai hehe…!!

Oh.. apa kelebihan MyMode nie?!! Ha… baca elok-elok apa aku nak citer. Kira 7 bulan walaupun terasa cam setahun jagung je aku baru join mende nie tapi aku rasa aku dah paham dah camner nak citer kelebihan dia kat kau orang. Aku bukan nak promotepun.. tapi kalau terasa nak berduit cara santai tu bisik-bisik le kat aku nanti :-) .

Kelebihan-Kelebihan MyMode Prepaid:
  •     Daftar Hanya RM65 Seumur Hidup Terus Dapat Pulangan Point RM11
Ini kelebihan pertama sistem MyMode. Nampak cam cikai je daftar ahli RM65. Tupun ader yang melatah bukan-bukan kata rugi la join, takleh caya lah pasal murah sangat jadi ahli. Iskk… kau orang nie.. sabor le, beli rokok Dunhill sekotak sari RM8.20 boleh pulak?! Kira la tengok kalau sepuluh hari dari sekarang kau org tak berenti rokok, dah cecah ‘rega’ daftar ahli tu… hehe..!!
  •     Pulangan Berbaloi Dalam Referer Network
Apa kebenda pulak nie?! Meh aku citer.. Benda nie kira agent kita. Uiskk… hebat tu… cam agent 007 la pulak. Citer dia camnie, kalau kau dah jadi ahli lepas tu ader kawan kau berminat nak join kaupun daftar kawan kau sebagai ahli dgn handphone kau secara automatiknya kawan kau tu jadi agent le bawah kau.

Peh…!! Kau tahu apa bestnya di sini?!! Kau akan dapat RM9 sorang agent baru yang kau daftarkan.. Ha`a… sampai orang yang ke 6 kau akan dapat RM9 sorang, masuk je orang yang ke 7 cecepat kau up status kau jadi “MP” (nanti aku citer) terus kau akan dapat RM18 sorang yang berdaftar bawah kau. Bayangkan le kalau 15 orang yang daftar bawah kau lepas tu… fuhhh…!!
  •     Group Performance - Tengok + Sengih = Merasa Bonus
Huh..!! Ini le yang best nie. Kau ingat kau daftar ahli kau cuma dapat RM9/RM18 tu je ke?! Ceh.. ader lagi bang.. akak.. hasil dia. Dia kira camnie… walaupun ahli bawah kita tu topup untuk diri sendiri atau buat jual kecil-kecilan, kita tetap merasa persen dari rebeat bonus yang ahli bawah kita tu dapat. Itu baru sorang ahli, kalau kita ader 20 ahli?!!

Bukan setakat rebeat bonus dari ahli bawah kita je kita dapat, ahli bawah ahli kitapun kita dapat dan ahli bawah ahli bawah ahli kitapun kita dapat bang.. akak.. ha`aa.. bestnyer. Senang citer kita akan dapat persen rebeat sehingga level keturunan ahli yang ke 10. Bayang le sendiri.. takpe aku tunggu.. bang ngan akak bayang le dulu camner hehe..!!
  •     MyRewards Statement
Reward apa pulak jual prepeaid nie?! Ahekeke… lantak lah istilah apapun dia pakai. Benda alah nie merupakan satu-satunya benda yang dinanti-nantikan oleh semua ahli MyMode.

Nak tahu apa dia… haa nie le rebeat bonus yang kau akan dapat. Dia jelma tiap-tiap malam khamis. Tetengah subuh tetiba je “tut… tut… Tut… Tut…!!” bunyi handphone kasi tahu bonus yang kita dapat selama seminggu kita berurusan topup prepaid sebelum tu.

Walaupun kacau je mimpi aku tengah tido.. tapi percayalah.. ramai agent-agent MyMode yang tersengih tengah malam Rabu lepas baca SMS dari syarikat. Nasib baik dia kasi tahu bonus setiap malam khamis, kalau setiap malam jumaat sesilap ader yang tempis isteri baca sms dulu malam tu ahekeke..!!
  •     Kebajikan Group Prepaid4u Cukup Jitu
Bukan senang nak dapat benda nie. Forum ader, guideline dia kasi, email wasiat dia kirim, tak reti kebende dalam prepaid nie.. ader je memember suka rela ajar malah template-template jenis selit-selit kat motor pun ader yang sudi buatkan. Ejas sesikit je siap.. promote hehe..!!

Yang lagi power kebajikan dia ialah web promote. Peh..!! Mana nak dapat bang… akak… ingat senang ke nak buat web sendiri nak promote benda alah nie, ini semua dia orang dah sediakan… jimat-jimat sewa hosting hehe..!!
  •     Maybank Mencecah RM 5 Ribu ++
Ekk..!! Camner leh jadi camnie?!! Ini le cara aku simpan duit, kau tahu camner?!! Bila ader je user baru nak daftar ahli, wang pendaftaran tu aku suruh masukkan kat akaun, kalau sorang dah RM65… kalau 20 orang.. tak ke banyak jadinya. Samer gak kalau aku daftarkan ahli bawah dline aku sendiri.

Tambahan pulak ader user yang suruh transfer mypoint. Aku suruh gak masukkan ke akaun aku kalau nak bayar balik mypoint tu. Lelama banyak le… jangan harap le kalau aku nak gi bank simpan duit tu tiap kali… alamat melencong ke Jaya Jusco ngan Tesco le jawabnya. Ahekeke..!!

Itu belum kira rebeat bonus yang aku dapat lagik tu… bonus yang aku dapat terus je masuk akaun prepaid aku buat modal seterusnya. Kalau aku campurkan.. fuhhh… banyak-banyak… :-D
  •     Ops… stop…!!
Adeh… hehe.. aku bukan jenis melalut, takde je hal terus aku tutup buku. Kira di atas tu memadai le bagi aku. Semua dah best dah. Kalau nak ikutkan ader lagi 7, 8 perkara yang best. Nak citer semuapun buat apa sebab yang aku dah citer atas niepun dah best-best dah.

Kalau kau orang teringin nak refer benda-benda lain ader aku sediakan menu Kategori Dana MyP dalam Diari aku nie, klik je situ.. ader la benda-benda alah berkaitan prepaid nie aku citer situ. Pegi le tengok…!! :-)
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan