Ahad, 18 November 2007

Kemuncak Banjaran Titiwangsa

SalamX..!!

Pada 13, 14, 15 November yang lepas aku berpeluang pegi ke Kemuncak Banjaran Titiwangsa. Peh.. best gak… nie le first time aku jejak situ. Sebenarnya aku dapat berkursus di Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan. Aku bukan penah pegi Kelantan sebelum nie pun. Best gak sana.. shopping… Hek hek…!!

Tapi terus terang aku cakap.. orang Kelantan nie sebenarnya memang tolong menolong antara satu sama lain dalam urusan niaga. Tak rasa irihati ngan kekawan niaga. Kes nie bila aku tanya di mana nak beli baju budak kecik cantik-cantik… mak cik satu kedai baju tu beria-ria tunjuk gerai di seberang jalan ada jual baju kanak-kanak. Kalau kat tempat lain aku tanya… dah gerenti tokey kedai tu cakap… “Entah… takde dah… tak tahu la pulak….”.

Oh… effect gambar aku pakai kaedah Vector Shapes. 8-)
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan