Isnin, 14 Mei 2018 0 celoteh

Kontraktor Penipu (Bhg. 7)

SalamX !!

Dah lama aku tak menulis dalam Blog nie.... Bukan pasal takde idea, cuma takde kesempatan je. Kekadang tu teringat nak menulis... last-last lupa gitu je.... :P

Kisah aku kali nie adalah rentetan dari kisah Kontraktor Yeong Wai Pheng kaki Penipu tu. Kisah dia agak rumit nak dicerita, tapi memandangkan hal nie perlu juga aku bercerita supaya kalian tahu, jadi aku cuba ringkaskan seberapa yang boleh. Baca je... mungkin sebagai peringatan pada engkorang juga.

Pada awal tahun 2018, aku cuba cari beberapa orang Enginer dan Qs hingga lah akhirnya aku terpanggil untuk memanggil Enginer yang berurusan untuk Pelan RC rumah aku sendiri. Ia berikutan pandangan dari seorang Ahli Majlis Perbandaran yang aku kenali untuk berbincang secara terus dengan mereka yang terlibat.

Khamis, 10 Mei 2018 0 celoteh

Tun Dr Mahathir Mohamad

SalamX..!
SIAPA KAH DIA ?

1. Dia lah yang menggerakkan negara Islam yang lain untuk membantu Bosnia Herzegovina ketika umat Islam disana disembelih oleh pengganas Serbia.
Isnin, 5 September 2016 0 celoteh

Kontraktor Penipu (Bhg.6) - Boycott

SalamX!!
Boycott Kontraktor Penipu
Kali nie aku dah malas nak ambil pot jaga hati.... konon mcm bertindak pro la... semua nak lalui undang-undang.... jgn bertindak melulu.... Melulu mende nyer kalau dah nyata-nyata kontraktor nie jenis penipu...? 

Sabtu, 3 September 2016 0 celoteh

Perbarisan Hari Kemerdekaan Ke-59

SalamX!!
Bergambar Kenangan Sebelum Keputusan... Haha..!!
Ginie le rupanya... meriah time bergambar. Janji ader bukti join kawat. Yang penting bergambar...kalau takde memang tak sah, bak orang kata tak boleh balik lagi selagi takde bukti kukuh. Haha..!!