Isnin, 19 November 2007

Lembah - Kuala Kangsar

SalamX..!!

Sesaje singgah Kuala Kangsar nak ambik gambar kenangan bersama anak-anak. Bukan senang dah nak pegi situ selepas aku berpindah nie. Kalau tidak boleh dikatakan hari-hari aku lalu situ masa berulang-alik gi keje.

Lagipun saje test guna kaedah Old N Burnt dalam photoshop. Seronok gak lepas-lepas test…. paparkan, takde la aku asyik lupa je nak buat lain kali.

Nampak gayanya style nie ok sikit sebab sekurang-kurangnya aku ader motivasi nak belajar photoshop.

Buat masa cuti sekolah nie… kalau duduk sesaje kat umahpun boring gak. Bukan takde keje kat portal nu… ader… saje nak beri tumpuan pada kemahiran baru pulak.

Oh ye… nie gambar 3 orang anak aku… takde dah itu je… kalau ader lagi kira rezeki baru hehe…!! :-D
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan