Ahad, 25 Februari 2007

Temasya Sukan Anak²

SalamX..!!

Hari nie bahang panas terik masih terasa kat muka, panas sebab saksikan temasya sukan tahunan anak aku. Support sikit kerana nie la fist time dia lalui aktiviti sukan siang tadi kat sekolah baru. ;-)

Anak Sulung
Hehe terkejut gak aku dia leh dapat pingat tu. Laju pulak tu lari. Acara 4 x 100 untuk pelajar darjah 2. Tapi kira respect le masa dia larikan button tu dia yang paling depan. :-D

Kau orang tahu apa nak jadi masa acara dia tadi ?!! Siap dengan aku sekali lari sama sebab nak dapatkan shot menarik masa dia buat larian.. ahekeke..!! Siap nak terlanggar pegawai sukan kat tepi padang.. isk..!! Malunya.. cikgu pompuan lak pegawai sukan tu.. nasib baik cikgu vateran, kalau awek cun sah aku langgar terus hehe…!!

Selepas Larian Masa Memecut Tempat Passing Button Dapat Pingat

Oh ye.. di sini aku letakkan sikit beberapa babak yang aku sempat gambarkan dengan Hphone aku nie. Kau orang boleh klik gambar-gambar di atas nie untuk paparan sebenar. Ok tu je..!!
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan