Ahad, 18 Februari 2007

Koleksi Javascript

SalamX..!!

Semua orang ader hobi, termasuk lah aku. Hobi aku sewaktu awal penglibatan dalam dunia internet nie ialah mengumpul Code Javascript. Macam-macam jenis aku kumpul dan ader pulak yang aku ejas kasi senang dan ringkas. Koleksi nie asalnya untuk kegunaan peribadi je, tapi dah ramai yang bertanya itu ini camner camnie… pening lak aku nak terang.

© CopyRight Reserved 5000 Byte Of War
Last sekali aku ambil keputusan buat satu laman khas yang bertemakan Javascript Source by LePaK © CopyRight Reserved 5000 Byte Of War. Kau paham apa maksud dia ? Tak paham ?!! Bagus…!! Aku pun tak paham sebenarnya hehe…!!

Nak tahu lanjut, kau klik je gambar yang aku paparkan nie. Rasanya dah dekat 4 tahun aku tak usik dah laman tu. Masa takde. Tu je..!!
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan