Rabu, 21 Mac 2007

AdSense MyPendidik

SalamX..!!

Fuh..!! Penat-penat..!! Benda Adsense nie dah lama aku daftar sejak tahun 2005 lagi, cuma aku je tak aktifkan sebab terlupa password email aku hehe..!! Dah terlupa tu pepaham je la.. bukannya dia orang terima untuk daftar semula. Sikit-sikit rujuk email lama aku, apa-apa sikit suruh rujuk email lama aku… nak rujuk mende pass dia aku lupa. :-)

Tapi alhamdulillah.. dah ingat semula pass email tu, baru aku boleh rujuk sesikit no id yang perlu aku pakai. Kali nie cadang nak pasang je Adsense kat MyPendidik ngan Diari nie. Kalau ader rezeki tu ader la habuan sikit untuk hasil penat lelah aku nie.

Tapi itula.. benda nie nak kena ader supported dari kau orang jugak, kalau kau orang nengok je tak jadi, kaku je.. takde mende jugak hasil dia. Harap kau orang sesudikan lah diri tu klik sekali sehari sekali Adsense yang aku taruh nie. Nampak penambahan 0.01 sen seharipun kira jadilah.. mungkin itu je rezeki aku untuk hari nie dari kau orang.

Kalau selalu kau orang klik lagi bagus.. ader gak Dana untuk digunakan untuk portal MyPendidik.net.
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan