Khamis, 15 Mac 2007

MyPendidik Prepaid4U

SalamX..!!

Hampir 12 tahun aku ceburi bidang internet nie, aku tak pernah terfikir nak join mana-mana perniagaan dalam dunia internet. Tapi kali nie aku berserah kepada keyakinan yang aku ader. Aku try ceburi bidang Prepaid4U.

Lagipun, aku rasa perlu untuk menampung perbelanjaan Portal MyPendidik dengan cara nie. Selama 3 tahun MyPendidik ditubuhkan, selama itu jugak aku biayai benda nie seorang diri. Teruk jugak rasa.

Kali nie.. biarlah rasa berbalas sedikit titik peluh aku selama nie. Rerakan lama dah ajak, lama dah dia orang pujuk tapi baru kali nie terbuka pintu hati nak sertai.

Jika kau orang ingin berkongsi kemewahan Dunia Maya nie, bolehlah sertai dengan mengklik banner MyPrepaid4U di bawah nie.

MyPrepaid4U

Sebenarnya aku sendiri melihat perkembangan sistem nie dari awal penubuhan hingga sekarang, memang terbukti hasilnya, cukup terbukti keberkesanannya, cuma aku je baru berpeluang ceburi menda nie kerana sesuatu perkara yang aku tak dapat elak. Bagaimana pulak dengan kau orang ?!! Tak ingin cuba ?!! Cuba la… Aku tak memaksa…… !!

InsyaAllah… jika kita ada usaha, di situ ada kejayaannya. Lebih istimewa lagi kerana MyPrepaid4U (id Pendidik) yang aku sertai nie diletakkan terus di bawah pengendalinya sendiri. Syukur Alhamdullilah..!!

Mudahan berkat kesabaran kita semua akan berhasil suatu hari nanti. Amin..!! ;-)
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan