Khamis, 23 September 2010

Keunikan Iklan Bas

SalamX..!!

Kali nie mari kita peratikan keunikan para pengiklan merealisasikan impian dia org memaparkan iklan syarikat di badan-badan bas. Antara salah satunya adalah seperti gambar di atas. Hehe… iklan yang dipaparkan adalah hak milik Syarikat Bernmobil Airpot.
Iklan yang dipaparkan oleh Syarikat 3M. Berserabut macam dinding-dinding kat negara dia orang gak huhu..!!

Iklan dari Syarikat Exe. Kalau di Malaysia rasanya bas nie dah lama kena saman sebab tak nampak umat penumpang dalam tu. Tapi… semua tu hangat-hangat taik ayam je kot… huhu…!!

Iklan bas yang memaparkan kumpulan The Beatles. Apasal le di negara kita takde camnie yek… apa la salahnya iklankan kumpulan-kumpulan rock kapak tempatan cam Wings ke, MAY ke, Lefthanded ke… SYJ ke… tak ke meriah….

Iklan dari Syarikat Cadmen Irish. Bagus gak cam ginie, sekurang-kurangnya, kalau di Malaysia ader paparkan alat-alat muzik tradisional mungkin anak-anak muda kita kenal la jugak alat muzik tradisional negara kita macam serunai ke… sipoton ke… kompang ke…

Iklan dari Syarikat Dale City.

Iklan bas dari Syarikat X-4 Drink. Huhu… letih mengayuh le dia orang… ahekeke..!!

Iklan dari sebuah Zoo. Mak aih… saper nak tahan bas cam nie entah le… kalau malam mau terkejut gak pemandu yang selisih ngan bas nie….

dan… iklan dari….

Ops…!! Nie bukan iklan bas….. nie mat-mat bangla nak balik beraya. Ahahakahaaa….!!! :-D

Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan