Jumaat, 23 Februari 2007

Maya ?

Hehe.. SalamX..!!

Ada dah yang bertanya.. aku dah agak dah mesti ader yang tanya punya pasal gambar si Maya nie. ;-)

Maya
Sebenarnya gambar nie saje aku letak memandangkan aku memang minat gambar-gambar berbentuk khayalan nie. Sesambil aku lawati beberapa site tempohari aku terjumpa gambar nie, cantik lak aku tengok terus je terpikat nak letak kat sudut sini. Jangan lak kau orang sangka bebukan pulak. Al-maklumlah gambar nie macam seksi sikit hehe..!!

Mungkin nie aku akan ubah ke fungsi lain. Cadangnya nak letak kalender yang kemas sikit. Kalender yang boleh paparkan sekali permandangan menarik (Khayalan jugak rasanya kot).

Tapi tengok la nanti.. InsyaAllah ada masa.. ada laa aku carik apa-apa yang patut nanti nak letak kat si Maya tu. 8-)

Tunggu je…
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan