Ahad, 29 Ogos 2010

Kek Oh Kek !!

SalamX..!!

Kau orang minat dengan kek?! Pernah tengok design kek yang pelbagai rupa?! Kepada kaum hawa… sah le memang suka sangat bab-bab kek nie… macam aku lebih suka pada keunikan dia je….

Ha.. jadi… di sini aku ader jumpa bermacam-macam rupa bentuk kek yang cukup menarik. Menarik pada diri aku le… kau orang aku tak tahu le suke ke tak hehe..!!
Kalau dikutkan memang banyak jenis-jenis kek yang orang dah buat, tapi… pelbagai pulak cipta rasa. Banyak pulak perisa yang membezakan kek-kek nie.
Walau bagaimanapun… sehebat mana sedapnya kek yang kau orang buat tu mesti datangnya dari pandangan mata dahulu… ye tak…?! Belum lagi rasa hehe…
Oleh itu… mari kita saksikan bersama, sesambil tu kasi le komen kek yg mana kau orang berkenan. Yang nak promote resepi kek dia sendiri di sinipun aku tak kisah… janji letak je url tu di nickname kau orang memasing…. jom..!!


































Haa… mana satu pilihan hati …?!! :-)

Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan