Jumaat, 20 Februari 2009

E-Book Adsense SEO

SalamX..!!

Hehe.. saje aku merepek buat E-Books untuk SEO Adsense. Bukannya aderpun e-book nie, saje fikir-fikir ye ke orang yang jual e-book yang berkaitan dengan SEO nie bebetul mahir dalam SEO?

Pelik fikirkan? Adakah pembuat e-book berkaitan SEO nie bebetul tahu atau berpengalaman dalam hal nie? Takkan setakat trafic web dah boleh capai ranking teratas dah berani ngaku terror dalam bab nie?

Emm… baik kau orang sesamer fikir benda nie. Kebanyakan e-book SEO free tu aku tengok semuanya jenis tak berapa fokus kepada benda yang berkaitan. Kebanyakannya hanya tumpu pada web-web yang membantu untuk submit url seperti Social Bookmark yang lebih dari 301 laman berlegar di dunia internet nie.

Dah tu siap ader penyokong kata e-book tu bagus la, hebat la, entah apa-apa lagi kasi org benar-benar terpengaruh. Hehe… jangan marah yek… yang aku citer nie sebagai pendapat aku je…

Sorry ek… kalau la betul apa aku cakap nie… jom kita fikir-fikir bersama, adakah yang dah beli e-book yang banyak testimonia hebat-hebat bagai nak rak tu mendapat hasil seperti si pembuat e-book tersebut. ? :-)
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan