Isnin, 28 Januari 2008

Tawaran Istimewa: Daftar MyMode RM50 !!

SalamX..!!

Haha..!! Saper cepat dia dapat !!

Kali nie 20 18 15 14 9 7 (angka akan diubah mengikut pendaftaran) ahli rakan terawal berdaftar di bawah Referer Pendidik tahun 2008 akan dapat keistimewaan berdaftar hanya RM50 je seumur hidup. Bukan itu je… dalam akaun MyMode Prepaid kau org akan terus dimasukkan modal RM11. Uisk… untung tu, sebab RM50 - RM11 = RM39 saper nak kasi bang… akak…?!!

Saper nak boleh je terus daftar free members dulu kat banner atas nie. Lepas tu SMS aku kat 017-4611774 kasi tahu nak masuk, nanti aku replykan apa harus buat. Jgn lupa sertakan sekali email tau… senang aku nak kasi bonus guideline, template dan lelain yang aku ada nanti…. :-P

Apasal tetiba aku murah hati nie ?!! Nak tahu ke… hehe sebab target aku nak mewah sikit dah dapat hee…!! Jadi tiba masanya nak curahkan kemewahan aku kat kekawan yang sudi lawat Diari Kesayangan aku nie pulak…. :) .

p/s Apa-apa hal rujuk sini -> Dana MyP Kategori
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan