Isnin, 10 Disember 2007

Generasi Adobe Photoshop

SalamX..!!


Apa yang kau orang nampak?!! Adobe Photoshop CS3 tu hehe..!! Malam nie aku proses install benda alah nie setelah aku gagal mengefullvisionkannya pada 3 bulan yang lepas selepas membeli CD Local. Haha… dah ader dah. Cantik gak dan ader beberapa menubar atau function yang dia tambah sikit nampaknya… :-D

Dalam PC aku nie saje ader 3 version Pohotohop, bermula dari vesion 7.0 sampai le version yang terbaru CS3.

Ini version Photoshop 7.0
Logo dia tu ader kanta pembesar dengan mata manusia.. daftar atas nama Mr LePaK.

Ini Version Photoshop CS2

Logo CS2 nie logo dia bulu burung… aku dapat masa beli Leptop… daftar atas nama User. (Hampeh je…)

Terbaru Photoshop CS3 Extended
Haha…!! Ini version Photoshop CS3 Extanded yang hangat diperkatakan tentang kehebatannya mengunci sistem pendaftaran percuma melalui CD Haram…. tapi camner lak aku buat jadi Full Version ?!!

Tu la kau orang…. taknak ambik tahu langsung camner orang lain maju… sebenarnya aku pakai CRACK jugak hehe…!! Nak kalau gi le download dulu trial version kat laman dia orang, lepas tu carik aku kat YM aku sendkan crack dia… Cepat sementara aku tak delete lagi le crack dia tu. Kalau lambat mintak maap le… Ahekeke..!! :-)
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan