Isnin, 13 April 2009 0 celoteh

Pening Ngadap Kertas Projek

SalamX..!!

Weh~!! Sibuk aku masih belum selesai. Kertas Projek masih peringkat pertengahan. Masa nie kalau ngadap YMpun terasa buang masa, ngadap Adsensepun terasa lagi buang masa. Pendek kata, semua aktiviti-aktiviti rutin kat internet nie dah kena kurangkan.

Kertas Projek nak kena settlekan jugak secepat mungkin, baru hati rasa tenang, jiwa rasa bebas. Kalau tidak asyik fikir itu je manjang… bak kata mandi tak bersabun… tido tak bismillah… makan tak sedap… Kali nie terpaksa dan kena paksa gak diri siapkan Kertas Projek, baru selesa buat keje apapun.

Walaupun Earning Adsense berada dalam keadaan kritikal akibat ekonomi meleset nie… tapi aku rasa tak sempat jugak nak betulkan keadaan. Jalan dah nampak… cuma masa je takde dah nak ejas itu ejas ini. Kena abaikan terus sampai siap bebetul Kertas Projek aku. Tapi kalau nak usyar Cek Google terkini aku… klik je imej kecik kat bawah nie. Ader le sikit dari takde langsung….


Alahai… tak sabar nak habiskan Kertas Projek…!! :-x

Rabu, 25 Mac 2009 0 celoteh

Cuti-Cuti Mandi Kolam

SalamX…!!

Hehe… gambar kenangan kita org berkelah di Laketown Resort Ahad lepas. Tiket sorang RM10 je hasil kupon dari adik ipar aku. Photo yg kau org lihat nie campuran kroni kita org hehee…!! :-D :-)
Selasa, 17 Mac 2009 0 celoteh

Mr LePaK & Geng Music Master


SalamX…!

Hentam saje la labu… itu la style kita orang kat fakulti nie… janji cun hehe…!! Oh ye… nie fist time aku try buat movie pakai flash media, pening gak nak masukkan button Play/Stop tu… naik berpinau mata.

Apa-apa halpun… jom layan…. :-D
Khamis, 12 Mac 2009 0 celoteh

Nur Alya Darwisya

SalamX..!!


Huhu… best pulak aku nengok Si Alya nie berposing kat tepi pantai tu. Dia nie kira jenis senyum je 24 jam. Susah nak jumpa bebudak yang memanjang je senyum… jadi aku tampalkan kat sini senyuman dia untuk tatapan semua.

Oh ye… nie di Pantai Teluk Batik, Lumut, Perak dan gambar dirakam masa sesaje singgah time aku balik ikut Sg. Besar Selangor dari Sg. Buluh sambut beraya tempohari.

Layan Photoshop lak kali nie…. :-D