Khamis, 19 Ogos 2010

Aku & Hphone (Eps-4)

SalamX..!!

Setelah melalui beberapa pengalaman manis dan pahit dalam menggunakan 3 buah tipon bimbit iaitu  Nokia 8210, Sony Ericsson W580i dan Samsung s40i-00 , kini aku terpaksa le cekau jugak 1 lagik hphone baru setelah hphone kesayangan iaitu Samsung s40i-00 telah dimasak ke dalam Microwave oleh anak aku hehe…

Kali nie hphone yg aku guna adalah berjenama Nokia iSlide 6600. Harga… mak aih… lagik singgit 1K. Sabor je le… nak buat camner dah memang terpaksa pakai. Nokia nie skins dia 100% besi… berat… time sampai umah baru perasan besi huhu..!!

Designs dia memang cun habis, kecik dan color chrome. Tapi macam biasa gak, bab Mp3 setting aku memang kantoi habis, tak reti nak mengejas. Apa yg penting dalam hphone nie ialah GAMES… seronok lak aku dok layan games yg sekali pakej dengan hphone nie.

Walau bagaimanapun, ia masih baru (4 bulan dah kot), pengalaman nak citer masih kurang. Baik aku takyah citer…Apa yang penting… time free sah dah aku dok layan games dalam tu buat penahan lapor di bulan Ramadhan nie. Itu je… :-D
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan