Isnin, 24 Ogos 2009

Tesis: Proses Pulih Semangat Yang Hilang

SalamX..!!

Emm… 2 minggu kebelakangan nie aku rasa sedih sikit ngan sambutan segelinter kekawan dalam memberi bantuan sebagai responden tesis aku. Sedih sebab dia org terlalu pandang mudah dan maklum balaspun macam mempermain-mainkan mende yg aku tatang sebagai periuk nasik aku.

Seminggu aku kasi borang responden, ada yg buat last minute serah dah tu tulis memain je… berani aku cakap kat sini cantik lagi bahasa bebudak darjah 2. Ada gak yg aku mesej buat diam, buat pekak, lebih tepat lagi buat ‘bodo’ di YM, walhal dia org cukup hebat dalam perihal interface sesebuah laman web. Kalau yepun tak sudi membantu, tak usahla sampai bersikap mcm tu kat aku… sakit jiwa rasa beb….

Tapi, Alhamdulillah la… ader gak yg sudi membantu seperti Bro Rest (Jutawan Prepaid), Bro Chipsmunk, Bro Eizil, Bro Nasa (PPDLMS) dan seorang Guru Berbangsa Cina (Mis Chong Yen Nee). Walaupun mcm blur je bila Mis Chong nie tanya aku, tapi tak sangka gak dia dapat berikan respond yg cukup baik.

Terima kasih kpd yang sudi membantu, mudahan hidup kalian dirahmati Allah swt hendaknya. Kpd yg pandang remeh perihal kepentingan org lain tu… harap kau org dapat berubah agar benda yg sama tidak terjadi pada kalian esok…. :-(
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan