Rabu, 19 Mac 2008

Hasil Setahun Bersama MyMode

SalamX..!!


Syukur Alhamdulillah…! 24 Mac 2008 nie genap le setahun aku join MyMode.

Pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih buat rEStiNPeaCe kerana sudi menunggu hampir 2 tahun baru aku join mende nie. Ye la.. time dia promote tu aku takde handset, talianpun takde sebab tinggal di pendalaman. :-)

Tahun lepas baru aku dapat berpindah ke pekan sikit, terus aku contact dia dan join. Tapi, aku nak mintak maaf jugak kat rEStiNPeaCe nie. Bukan apa, sebenarnya aku tak aktif sangat MyMode, just cari member join dengan pakai sendiri je untuk tipon aku dan isteri hehe… jangan marah yekk..!! :-D

Aku citer siap-siap nie bukannya apa… cuma takut kesibukan aku makin bertambah minggu depan. Maklumlah, orang dah berumahtangga nie pepaham je la. Lagipun aku ader perbentangan kertas seminar sabtu nie, nak siapkan kerje kursus lagi, exam lagik selang minggu depan… yang lebih hebat lagi… insyaAllah aku bakal menimang cahaya mata ke-4 seminggu dua nie… jadi pepaham je la.

Sibukkan?!! Harap kau orang do’a-do’akan le kesejahteraan aku kat sini yek… Amin !! ;-)


Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan