Sabtu, 1 Disember 2007

Photoshop Collection

SalamX..!!

Photoshop Collection merupakan satu-satunya blog aku yang menggunakan tutorial Bahasa Inggeris sepenuhnya. Bukan nak citer kata aku nie hebat berbahasa omputih tu.. tapi senang nak rujuk. Kebanyakan istilah photoshop nie lebih mudah kalau belajar dalam bahasa dia orang.

Photoshop Collection

Kes nie bengangnyer citer le… selalu aku dah jumpa tutorial yang best-best senang lak tu nak ikut… tup tup terlupa url dia. Kali nie puas hati, apa yang aku jumpa dan rasa best terus je aku sumbatkan dalam tu.

Kali nie aku rasa memang best sebab semua tutorial omputih yang mudah-mudah aku masukkan kat situ, tambahan pulak aku akan pilih tutorial yang boleh dikatakan paling laris le. Malas dah aku nak melilau cari kat memacam web, buat penat je.

Tujuan aku mudah je… sesambil belajar photoshop sesambil belajar sesikit bahasa mat saleh tu. Dah lelama ngadap nanti takkan takleh reti kot cakap mat salleh tu hehe…!!

Ok… pada yang nak belajar photoshop tu, inilah tempatnya kali nie. Aku akan kumpul dari senang hingga le ke seksa. Kita akan cuba sesama. Jangan banyak songeh lagik… nak pandai kalau… jom situ !! :-D
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan