Isnin, 13 Ogos 2007

Koleksi Bonus Prepaid Referer Pendidik

SalamX..!!

Syukur Alhamdulillah !! Sama sekali aku tidak menjangka bahawa bonus MyMode Prepaid nie cukup mudah diperolehi. Maksud aku cukup mudah adalah merujuk kepada senangnya perjalanan bisnes nie. Kekadang aku sendiri tak menjangka aku akan perolehi bonus demi bonus pada tiap-tiap khamis dalam seminggu sedangkan aku sendiri topup handset aku cuma dalam RM 30 je sebulan.

Tipon BimbitRamai gak kekawan suruh aku paparkan bonus yang aku dapat sedangkan bonus aku nie takde la banyak manapun tapi cukup lah nak buktikan kat kekawan yang selalu kurang percaya dengan aktiviti yang aku jalankan nie. Maklumlah.. daftar ahli hanya RM65 seumur hidup, tapi pulangan yang aku dah dapat kau orang boleh lihat sendiri print screen paparan bonus yang aku sertakan sekali di sini… jauh berganda pulangannya dari modal menjadi ahli hehe…!! :P

Jom sesama kita lihat bonus-bonus yang aku dapat selama nie sesambil aku citer sikit pengalaman yang aku tempuh.

Bulan Mac (Minggu Pertama Join)


Bulan pertama nie aku cuma jangka dapat dalam RM 0.30 sen je. Entah tetiba bila dah join nie ader lak kekawan sorang dua nak join gak ikut aku. Tup-tup tengok bonus ader la banyak tu. Sempat gak le merasa bonus minggu akhir bulan tu. Masa nie aku tak reti lagi bab nak kira-kira bonus nie… main terima je hehe..!!

Bulan April (Bulan Ke-2)





















Nie kira paparan penuh sepanjang bulan 4 bonus yang aku dapat tiap-tiap minggu. Uiskk.. saper jangka. Dan berapa pulangan balik aku dapat tu dari modal daftar ahli. Bayangkan le..!! Time nie ramai kekawan nak join bila nengok aku merasa bonus cam ginie. Ramai gak le kekawan aku yang cekau bonus cam aku dapat nie bila dia org join dan carik ahli dia orang. Kalau seingat aku.. bulan nie aku dah jadi CM kot.

Bulan Mei (Bulan ke-3)





















Haha… dapat lagi bonus. Kali nie turun sikit sebab bulan nie le bulan paling aku sesak nafas. Tapi dalam masa yang sama sebenarnya bonus aku tinggi lagi dari apa yang kau orang lihat nie sebab ketika nie aku aktifkan akaun isteri aku pulak. Oh ye… masa nie aku dah naik ke pangkat JCM. Takyah la kot aku nak paparkan bonus akaun isteri aku… biarkan dia dengan bonus dia ahekeke..!!

Bulan Jun (Bulan ke-4)
 



















Aik… naik balik bonus aku tu. Ketika nie mungkin hasil jualan dan tajaan downline-downline aku kot. Sebab aku rasa takde lak aku penat-penat ngadap benda alah prepaid nie. Time nie time bebudak sekolah peksa… aku sibuk giler ngan urusan di sekolah.

Bulan Julai (Bulan ke-5)






















Bulan nie aku naik pangkat lagi ke status SCM, makna dia Senior Chief Mobile. Kau akan dapat pangkat nie bila dah ader 2 orang downline kau dah berstatus CM (Chief Mobile), bermakna dah ader 8 orang downline dia. Saper sorang lagi yang CM bawah aku yek…. Saper lagik… isteri aku le ahkekeekek…!!

Bulan Ogos (Bulan ke-6)

















Ek… mana ader lagi bonus bulan nie… tunggu le awal bulan 9 nanti aku paparkan kat sini…. :P

Ops…!! Dah dapat… dah dapat… hehe…!! Nie haa…!! (Bulan ke-6)





















Bulan September (Bulan ke-7)




















Aku sibuk ngan exam bulan nie… kalau ader ahli barupun aku masukkan bawah dline-dline aku je nie… mudahan dia orang turut berjaya macam aku… (aku dah berjaya ke nie hehe… ayat perasan ahahak…!!) :-P

Bulan Oktober (Bulan ke-8)






















Hehe… bulan nie aku memang takde buat apa-apa langsung. Bonus atas nie mungkin jualan dan daftar ahli kekawan downline di bawah je rasanya. Terima kasih bebanyak lah kat kau orang… murah rezeki kau orang.. InsyaAllah..!!

p/s Update 19 November 2007

Kesimpulannya:

“Janakan Handset Anda Dengan Dana Sampingan”

Akahekeke..! Ha.. teringin nak join ke?!! Nak join senang je… contact aku kat talian 017-4611774. Kalau memalu.. terus je ke www.join.mypendidik.net daftar free dulu lepas tu baru contact aku.

Kalau nak senang lagi… email je aku mypendidik@gmail.com, kata nak join hehe… nanti aku kasi tahu le apa nak buat. Boleh kita wujudkan satu group dana yang hebat suatu hari nanti di bawah Referer Pendidik.

InsyaAllah !!
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan