Jumaat, 20 Julai 2007

Jaguh² Prepaid MyMode

SalamX..!!

Kita dengan anugerah akal yang dibekalkan kepada kita kekadang kita tidak berjaya memanfaatkan dengan baik dan bijak walaupun kita berada di peringkat yang tinggi. Ini lah gambaran yang selalu tergambar di benak fikiran aku apabila aku suatu ketika dulu menolak sesuatu perkara itu mentah-mentah.

Tapi… kali ini.. Alhamdulillah..!! Berkat nekad yang aku ada walaupun sebesar kuman, aku berjaya mengharungi satu Bisnes Prepaid yang berleluasa sekarang di alam maya. Boleh la.. merasa seratus dua dalam sebulan dengan bonus hehe..!!

Bonus Agent YanieBonus Agent MfactorBonus Agent Hasrol Bonus Agent HarriBonus Agent AsmawiBonus Agent Adi

Oh ye.. di atas nie ader gambar² keratan sudut bonus para agent MyMode yang boleh dikatakan hebat ketika ini. Jom kita saksikan bonus² dia org dalam sebulan… Kalau kau orangpun berminat nak merasa bonus cam kekawan kita di atas nie, sila mesej melalui handset aku di No: 0174611774 atau lawati http://dana.mypendidik.net ;-)
Celoteh
0 Celoteh

0 celoteh:

Catat Ulasan